IDEA

IDEA

Najbrže rastući maloprodajni lanac u Srbiji

Idea je najbrže rastući maloprodajni lanac u Srbiji čime ostvaruje rast tržišnog udjela.

Nagrade i priznanja

qudal_srbija_idea2016.jpg

Qudal 2016/2017

Superbrands Serbia logo.jpg

Superbrands 2015/2016

bba_srbija_idea2016.jpg

Best Buy Award 2015/2016

Superbrands 2012/2013

Best Buy Award 2013/2014

Kada je 2005. godine otvorila svoju prvu  prodavaonicu u Beogradu, IDEA je snažno krenula graditi svoju maloprodajnu mrežu, osvajati tržište i graditi dobre odnose s kupcima. Kao razdoblje najsnažnijeg rasta, u proteklom desetljeću razvoja, izdvaja se 2008. godina kada je u 12 mjeseci otvoreno 55 maloprodajnih objekata.

Stvarajući maloprodajnu mrežu s naglaskom na multiformat u svim većim gradovima stvorena je lojalnost i potrošačima je pružena dostupnost i lokacije i formata. IDEA je uspjela omogućtii kupcima da i veliku i malu kupovinu obave na jednom mjestu i upravo to je ono što je ovaj brend učinilo snažnim kako na lokalnoj, tako i na nacionalnoj razini.

IDEA maloprodajna mreža danas broji više od 300 prodavaonica malog i super formata u gotovo svakom mjestu u Srbiji. Prema prodajnoj površini i pažljivo odabranom asortimanu namijenjena je prije svega svakodnevnoj kupovini svježih proizvoda, ali i velikim vikend kupovinama u kojima porodica može nabaviti sve što joj je potrebno.

K Plus

IDEA već gotovo 10 godina kontinuirano radi na razvijanju svoje trgovačke robne marke. Kompanija je za svo to vrijeme uspjela u suradnji s domaćim proizvođačima napraviti proizvode vrhunske kvalitete, a danas u tom asortimanu ima više od 2.000 proizvoda. K Plus je jedan je od najprepoznatljivijih brendova u Srbiji, jer je riječ o kvalitetnim proizvodima s vrlo prihvatljivim cijenama. Upravo iz tog razloga je prema istraživanjima agencije GFK u 2015. proglašen za omiljenu privatnu robnu marku u Srbiji.

Ponuda IDEA trgovačke marke je segmentirana na način da kvalitetno odgovori na sve želje i potrebe kupaca, a kroz K Plus brend su razvijani i podbrendovi kao što su – Ukusi moga kraja, Special Moments, Choco Latte, Lumpi, Olea, Natur, Dax i Dentoral.

Danas sa zadovoljstvom možemo da konstatirati da IDEA kupci preferiraju K Plus proizvode kao proizvode vrhunske kvalitete i pristupačne cijene.

IDEA London u srcu Beograda

IDEA London prodavaonica, koja se nalazi na specifičnoj lokaciji dobro poznatoj svim Beograđanima, u svakom smislu je drugačija od drugih prodajnih objekata u gradu. Neuobičajen asortiman najboljih engleskih proizvoda, unikatno oslikan enterijer, zaposleni čije uniforme je kreirao poznati srpski dizajner, kao i telefonska govornica iz Londona iz koje možete obaviti besplatan poziv, samo su neki od zanimljivih detalja koje možete provjeriti i uvjeriti se na licu mjesta. 

IDEA online

Današnji ubrzani tempo života često ne ostavlja previše vremena za odlazak u kupovinu odnosno nabavku svega što je potrebno svakom domaćinstvu – od prehrambenih artikala do svih ostalih kućnih potrepština. Zato je usluga koju pruža IDEA Internet prodavanica odlično rješenje!

U ponudi IDEA online prodavaonice nalazi se više od 12.000 artikala, a uključuje široku ponudu hrane i pića kao i bogat asortiman svježih proizvoda: voća i povrća, mesa, pekarski i mlečni asortiman, kao i sve potrebne artikle iz kategorije kućnih potrepština, ljepote, njege i dječijeg svijeta. Korisnici usluga IDEA Internet prodavaonice sve više biraju proizvode iz svježeg asortimana što predstavlja priznanje kvalitete proizvoda te osoblja koje uvijek odabere najbolju i najkvalitetniju robu za svoje kupce.

Osim za porudžbine koje kupac može izvršiti za svoje domaćinstvo, kupovina putem IDEA Internet prodavnice posebno je pogodna ukoliko korisnik želi iznenaditi svoje najbliže - roditelje i prijatelje ili umesto njih obaviti kupovinu. Radnik IDEA Internet prodavnice dostaviće naručenu robu direktno do vrata kupca ili na adresu osobe za koju je porudžbina izvršena, u tačno dogovorenom terminu koji kupac izabere. Takođe se online kupovinom svim kupcima omogućava i bolja kontrola troškova, budući da u svakom trenutku imaju omogućen uvid u sadržaj i iznos svoje košarice.