IDEA

IDEA

IDEA, kao inovativan i moderan brend kroz mali i super format, namijenjen je svakodnevnim kupnjama.

Nagrade i priznanja

qudal_srbija_idea2016.jpg

Qudal 2016/2017

Superbrands Serbia logo.jpg

Superbrands 2015/2016

bba_srbija_idea2016.jpg

Best Buy Award 2015/2016

Superbrands 2012/2013

Best Buy Award 2013/2014

IDEA je, kao inovativan i moderan brend, namijenjen svakodnevnim kupnjama. Od trenutka kada 2005. godine otvorila svoju prvu prodavaonicu u Beogradu, IDEA je odlučno krenula graditi maloprodajnu mrežu, osvajati tržište i razvijati dobre odnose s kupcima. Kao moderan i inovativan brend, IDEA svakog dana, pažljivo odabranim asortimanom i kvalitetnom uslugom, omogućava velikom broju zadovoljnih kupaca da uživaju u ugodnoj i brzoj kupnji i tako svoju obitelj obraduju kvalitetnim i svježim proizvodima koji su tog jutra pristigli u prodavaonicu.

IDEA ORGANIC

Potrošači u Srbiji vole organsku i zdravu hranu. Upravo iz tog razloga jedan od najnovijih projekata kompanije Mercator-S predstavlja otvaranje tri IDEA Organic prodavaonice u Beogradu. Najširi asortiman organske i zdrave hrane, pomoć nutricionista prilikom kupovine, Fresh Square svježi proizvodi za ponijeti i povoljne cijene namirnica na mjeru, su ono po čemu se IDEA Organic prodavaonice razlikuju od ostalih.

IDEA DORĆOL

Na kultnom dorćolskom raskršću, na uglu ulica Kralja Petra i Cara Dušana, maloprodaja je postala umjetnost. Dok cijeli svijet dobiva trgovinske lance identičnih radnji, ovaj kraj je dobio samo svoju. IDEA Dorćol predstavlja novo umjetničko djelo i dokaz da maloprodaja može da bude interesantnija, modernija, inovativnija, i na kraju - drugačija. Ukrašena je simbolima ovog beogradskog kraja, a sve vizuale dizajnirao je najpoznatiji srpski dizajner Slavimir Stojanović Futro.

DUH BRITANIJE U SRCU GLAVNOG GRADA SRBIJE

IDEA London prodavaonica, koja se nalazi na specifičnoj lokaciji dobro poznatoj svim Beograđanima, u svakom smislu je drugačija od drugih prodajnih objekata u gradu. Neobičan asortiman najboljih engleskih proizvoda, unikatno oslikan interijer, zaposleni čije uniforme je kreirao poznati srpski dizajner, kao i telefonska govornica iz Londona iz koje kupci mogu da obave besplatan poziv, samo su neki zanimljivi detalji prilikom kupnje u ovoj prodavaonici.

IDEA ONLINE PRODAVAONICA

Današnji ubrzani tempo života često ne ostavlja previše vremena za odlazak u kupnju, odnosno, nabavku svega što je potrebno svakom domaćinstvu, od prehrambenih artikala do svih ostalih kućnih potrepština. Zato je IDEA online prodavaonica odlično rješenje!

K Plus

IDEA više od 10 godina kontinuirano radi na razvijanju svoje trgovačke robne marke. Kompanija je za svo to vrijeme uspjela u suradnji s domaćim i stranim proizvođačima napraviti proizvode vrhunske kvalitete, a danas u tom asortimanu ima više od 2.000 proizvoda. K Plus je jedan je od najprepoznatljivijih brendova u Srbiji, jer je riječ o kvalitetnim proizvodima s vrlo prihvatljivim cijenama. Upravo iz tog razloga je prema istraživanjima agencije GFK u 2015. proglašen za omiljenu privatnu robnu marku u Srbiji.

Ponuda trgovačke marke je segmentirana na način da kvalitetno odgovori na sve želje i potrebe kupaca, a pored K Plus brenda razvijeni su i brendovi kao što su – Ukusi moga kraja, Finesse, Dulcetti, Minute, Ocean, Lumpi, Olea, Natur, Dax... i mnogi druge.

Danas sa zadovoljstvom možemo da konstatirati da IDEA kupci preferiraju K Plus proizvode kao proizvode vrhunske kvalitete i pristupačne cijene.