Konzum

Konzum

Vodeći maloprodajni lanac u Hrvatskoj

Konzum je vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj sa 700 prodavaonica. Prisutan je u tri prodajna formata robe široke potrošnje: Konzum prodavaonice u susjedstvu, Konzum maxi format namijenjen za veće tjedne kupnje i Super Konzum, najveće prodavaonice s najbogatijom ponudom.

 

U svojim prodavaonicama Konzum kupcima nudi vrhunsku uslugu, ugodnu kupnju te najkvalitetnije proizvode po najpovoljnijim cijenama. 

Posebno je privlačan Konzumov svježi program voća i povrća, mesa -domaćeg, kontroliranog porijekla, ribe i morskih plodova, pekarskih proizvoda i gotovih jela. U ukupnoj ponudi hrvatski proizvodi dominiraju s udjelom od 70%, što predstavlja strateško opredjeljenje Konzuma kao nacionalnog lanca.

Konzum super

Super Konzum najveći je format prodavaonica s najbogatijom ponudom.

U sklopu trgovačkih centara Super Konzum, osim Konzumove prodavaonice, kupcima su na raspolaganju cvjećarnice i dječje igraonice, ali i razni prodajno-uslužni objekti Konzumovih partnera kao što su caffe bar, ljekarna, banka, frizerski salon i kemijska čistionica koji dodatno obogaćuju ukupnu ponudu ovog maloprodajnog objekta.

Konzum će i dalje nastaviti s povećanjem prodajnih površina, prije svega kroz daljnji razvoj svog najvećeg formata.

Konzum benz

U sklopu Konzumovih dodatnih usluga koje nudi kupcima su i Konzumove samoposlužne benzinske postaje koje su u potpunosti automatizirane, samonaplatne i samoposlužne benzinske postaje, otvorene 0-24 sata.    

Konzum benz svojim kupcima donosi cijeli niz pogodnosti; kvalitetno gorivo prve klase koje zadovoljava EURO 5 normu goriva, najpovoljnije cijene na tržištu, u potpunosti automatiziran proces točenja goriva, sve mogućnosti plaćanja kao i potpunu kontrolu korisnika nad cijelim procesom točenja i naplate goriva koja je brža i efikasnija.

Cilj ovog projekta je pružanje dodatne prednosti za sve kupce u Konzumu, što doprinosi realizaciji nekoliko važnih usluga na jednom mjestu što je u skladu s najsuvremenijim svjetskim maloprodajnim trendovima.

Uspješnom realizacijom projekta Konzum benz, Konzum je potvrdio da nije samo tržišni lider, nego i lider u segmentu maloprodajne inovacije i uvođenja novih usluga, a sve s ciljem stvaranja dodatne vrijednosti za svoje kupce.

Konzum logistički centar

LDC Dalmatina u Dugopolju značajno će unaprijediti logističke procese i smanjiti troškove manipulacije robom, što će u konačnici pridonijeti unapređenju poslovanja i boljim poslovnim rezultatima u budućim razdobljima.

Osim logističko-distributivnog centra na Žitnjaku - LDC II, ukupne površine 52 257 m2, Agrokor i Konzum otvorili su i drugi najmoderniji logističko- distributivni centar ujedno najveći u regiji, LDC Dalmatina s ukupnom površinom većom od 80.000 m2.

K Plus

Konzum je uspješno razvio i program trgovačke marke K plus koja uživa najveću popularnost među potrošačima u Hrvatskoj.

Ponuda Konzumove trgovačke marke segmentirana je na način da kvalitetno odgovara na želje i potrebe kupaca kroz K plus brand i njegove podbrandove – Bebe, Kids, Olea, Dax, Era, Active, denotral, man Xtreme, Natur, Fresh&Pack. tu su i ekstencije branda K Style i K Home.

Pod robnom markom K plus Konzum je uveo u svoje prodavaonice više od 3000 artikala, a zastupljene su sve kategorije.

Hrvatski potrošači apsolutno preferiraju K Plus trgovačku marku kada je riječ o najboljem omjeru cijene i kvalitete, pokazuje Best Buy Award istraživanje trgovačkih marki u Republici Hrvatskoj, koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK. 

Rial

Robna marka Rial uključuje više od 700 artikala u svim kategorijama, osim svježeg mesa.

Robna marka Rial Konzumova je robna marka namijenjena veleprodajnim kupcima. Razvija se u cilju ponude kvalitetnih artikala po pristupačnim cijenama.

Više od 700 artikala robne marke Rial pokriva sve značajnije skupine prehrane, svježe hrane i neprehrane. U sklopu robne marke Rial razvijen je veliki broj artikala usmjerenih gastro programu.

HRkonzumklik.png

Konzum klik

Važan kanal Konzumove prodaje je i internetska prodavaonica koja broji gotovo 50 000 korisnika, a broj kupaca koji prepoznaje prednosti i pogodnosti online kupnje se povećava. Internet prodavaonica se kontinuirano i ubrzano razvija, a Konzum je u skladu s trendovima razvio i Konzum mobilnu aplikaciju kao jednostavan način za za kupnju svih proizvoda potrebnih za kućanstvo. Pronalazak prodavaonica u neposrednoj blizini, pregled akcijskih artikala te kupnju svih proizvoda potrebnih u kućanstvu samo su neke od prednosti.
Web stranice Konzum klika puno su jednostavnije za korištenje. Koncept je u svemu podređen brzini kupnje, sigurnosti i kvaliteti isporučenih proizvoda. Tražilica omogućava istodobno pretraživanje više različitih artikala, a prepoznaje i razlikuje lokalna narječja. Jedna od najzanimljivijih novih funkcionalnosti je i to što kupac prije dostave dobiva obavijest u kojoj se vidi fotografija te ime i prezime dostavljača.
Kupci mogu slagati svoje liste ili označavati favorite što omogućava bržu i efikasniju kupnju, a sustav prilikom pretrage artikala intuitivno sugerira moguće nadopune. Svi artikli imaju kvalitetne fotografije i detaljan opis, a dio i video materijale, što kupcu omogućuje cjelovitu informaciju.

www.konzumklik.hr

Dream-Factory.png

Dream Factory

Konzum putem brenda Dream Factory želi djeci i njihovim roditeljima ponuditi najpopularnije igračke u svijetu te im pružiti nov način zabave. 

Dream Factory je dječji brend veselog i prepoznatljivog dizajna koji donosi omiljene dječje crtane filmove na televizijske ekrane kao i najbolje svjetske igračke iz crtanih filmova na kioske i u trgovine. Dream Factory u svojoj ponudi ima širok asortiman igračaka za sakupljanje i razmjenu, albuma i sličica, plišanih igračaka te DVD filmova poznatih svjetskih licenci.

Sve licencirane igračke koje nose oznaku i vizualni identitet Dream Factory prate maštu, snove i želje djece na njihovom putu odrastanja.

www.dreamfactory.hr