MultiPlusCard

MultiPlusCard

Najveći program nagrađivanja u Hrvatskoj

Cilj MultiPlusCard programa je briga o svojim korisnicima, kojima se osiguravaju brojne pogodnosti prilikom kupnje te posebna ponuda samo za članove.

Nagrade i priznanja

loyaltySeal_win14.jpg

Loyalty Awards 2014.

Nagrada za najbolji program nagrađivanja vjernosti baziran na nagradnim kuponima

MultiPlusCard je koalicijski program nagrađivanja vjernosti koji postoji od 2010. godine, a okuplja deset jakih partnera: Konzum, Zagrebačka banka, Hrvatski Telekom, Allianz, Pevec, Tisak, Kozmo, Atlas, Modiana i Intersport.

MultiPlusCard ima više od 1.200 000 članova, odnosno 66 posto hrvatskih kućanstava koristi ovaj program.  Vjerni korisnici programa kvartalno dobivaju MultiPlusCard knjižicu pogodnosti s kuponima i drugim pogodnostima kojima ga nagrađuju svi partneri u programu.

Svim kupcima se tijekom cijele godine nude: prigodna sniženja na asortimane proizvoda i usluga, akcijske cijene, pokloni pažnje, nagradne igre, nagradni bodovi prilikom kupnje i slično.

Prepoznatljiv i upečatljiv brend postao je neizostavan u svakom novčaniku, torbi ili na mobitelu uvođenjem MultiPlusCard privjesaka za ključeve i razvojem MultiPlusCard mobilnih aplikacija.

U suradnji s Hrvatskim Telekomom nastao je i novi brend na telekomunikacijskom tržištu. MultiPlus mobile koji korisnicima nudi kvalitetnu uslugu uz jednu, jednostavnu i povoljnu tarifu te mogućnost sakupljanja MultiPlusCard bodova kao dodatnu, značajnu pogodnost.