Cilj MultiPlusCard programa je briga o svojim korisnicima, kojima se osiguravaju brojne pogodnosti prilikom kupnje te posebna ponuda samo za članove.

Nagrade i priznanja

loyaltySeal_win14.jpg

Loyalty Awards 2014.

Nagrada za najbolji program nagrađivanja vjernosti baziran na nagradnim kuponima

MultiPlusCard je koalicijski program nagrađivanja vjernosti koji postoji od 2010. godine, a okuplja brojne partnere: Konzum, Zagrebačka banka, Allianz, Tisak, Atlas, Modiana, F&F, Abrakadabra, poliklinika Aviva te MEBLO Trade.

Svim kupcima se tijekom cijele godine nude: prigodna sniženja na asortimane proizvoda i usluga, akcijske cijene, pokloni pažnje, nagradne igre, nagradni bodovi prilikom kupnje i slično.

MultiPlusCard  ima više od 1.300 000 članova.  71 posto hrvatskih kućanstava koristi ovaj program.  Vjerni korisnici programa kvartalno dobivaju MultiPlusCard knjižicu pogodnosti s kuponima i drugim pogodnostima kojima ga nagrađuju svi partneri u programu.

Prepoznatljiv i upečatljiv brend postao je neizostavan u svakom novčaniku, torbi ili na mobitelu razvojem MultiPlusCard mobilne aplikacije.