Novosti

Agrokor - najveći broj pobjeda u Best Buy Award istraživanjima u Hrvatskoj

Sa ukupno 20 pobjeda, u 20 različitih kategorija, Agrokor koncern uspio je u Best Buy Award istraživanjima osvojiti status kao niti jedan drugi brand, grupacija ili kompanija u Hrvatskoj...

Ovo je snažna, nezavisna i neosporna potvrda da su Agrokorovi proizvodi i usluge hrvatskim građanima sinonim za visoku kvalitetu i fer cijenu

ZAGREB, 3. veljače, 2011. – Prema istraživanjima "Best Buy Award" u Republici Hrvatskoj, u kojima se mjeri zadovoljstvo kupaca omjerom cijene i kvalitete, Agrokor je koncern čije su kompanije u ukupnom zbroju osvojile najveći broj prvih mjesta - najveći broj "Best Buy Award" certifikata za godinu 2010/2011.Do danas je za Best Buy Award certifikaciju, za godinu 2010/2011 testirano više od 300 kategorija iz segmenta prehrane, telekomunikacija, logistike, kozmetike, bankarstva, osiguranja, visokih tehnologija, medija, kulture i dr.Od tri stotine istraženih kategorija, hrvatski građani dali su najbolje ocjene Agrokorovim proizvodima i uslugama u čak 20 kategorija, što je broj pobjeda koje nije uspjela osvojiti niti jedna druga kompanija ili grupacija u Hrvatskoj.Agrokorove kompanije, proizvode i usluge, hrvatski su građani ocijenili u nezavisnim Best Buy Award istraživanjima za godinu 2010 / 2011 kao one koji nude najbolji omjer cijene i kvalitete u sljedećim kategorijama:1. Lanac trgovina prehranom i općim potrepštinama najboljeg omjera cijene i kvalitete (Konzum)2. Lanac trgovina diskontnih cijena najboljeg omjera cijene i kvalitete (Konzum)3. Gazirana voda najboljeg omjera cijene i kvalitete (Jamnica)4. Negazirana voda najboljeg omjera cijene i kvalitete (Jana)5. Sladoledi najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)6. Zamrznuto meso najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)7. Zamrznuto povrće najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)8. Zamrznuto voće najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)9. Zamrznuta gotova jela najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)10. Zamrznuta riba najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)11. Zamrznuto tijesto najboljeg omjera cijene i kvalitete (Ledo)12. Sol najboljeg omjera cijene i kvalitete (Paška solana)13. Kuhana šunka najboljeg omjera cijene i kvalitete (PIK Vrbovec)14. Dimljena šunka najboljeg omjera cijene i kvalitete (PIK Vrbovec)15. Mortadela najboljeg omjera cijene i kvalitete (PIK Vrbovec)16. Margarin najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)17. Ketchup najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)18. Majoneza najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)19. Biljno Ulje najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)20. Maslinovo ulje najboljeg omjera cijene i kvalitete (Zvijezda)

"Pozicioniranje Agrokor kompanija na prvo mjesto u čak 20 iznimno značajnih kategorija Best Buy Award istraživanja za godinu 2010/2011, pokazuje veliko povjerenje hrvatskih građana u kvalitetu i fer cijenu proizvoda i usluga s tržišnim oznakama Konzuma, Jamnice, Jane, Leda, PIK-a, Leda i Paške Solane. Ovo je velika pobjeda ovih kompanija, posebno kada se zna da o ovome odlučuju isključivo i samo hrvatski građani - hrvatski potrošači."Mirjana S. Pelaić, direktorBest Buy Award Hrvatska

Inovativno Best Buy Award istraživanjeZaštićenu metodu istraživanja "Best Buy Award" - DEEPMA razvila je tvrtka Axios u suradnji sa renomiranom svjetskom revizorskom i savjetodavnom organizacijom PWC (PricewaterhouseCoopers).Certifikat "Best Buy Award" izdaje se temeljem posebnih inovativnih istraživanja "Best Buy Award" koja provodi Centar za istraživanje tržišta GfK - dio GfK Grupe sa sjedištem u Nürnbergu, Njemačka.Agrokor - jedna od najvećih regionalnih kompanijaAgrokor koncern najveća je privatna kompanija u Hrvatskoj i jedna od najjačih kompanija u jugoistočnoj Europi s gotovo 40.000 zaposlenika.Unutar Agrokor koncerna, kojem su primarne djelatnosti proizvodnja i distribucija hrane i pića te maloprodaja, između ostalih posluju i najveći hrvatski proizvođač mineralne vode - Jamnica, sladoleda - Ledo, ulja, margarina i majoneze - Zvijezda, najveća hrvatska mesna industrija - PIK Vrbovec, zatim Belje - najveći poljoprivredno-industrijski kapacitet u Hrvatskoj, kao i vodeći maloprodajni lanac Konzum.Tijekom sada već 30 godina postojanja, Agrokor je od male obiteljske tvrtke za proizvodnju i prodaju cvijeća, zahvaljujući jasnoj poslovnoj viziji, striktno provođenoj strategiji i promišljenom investiranju uspio izrasti u vodeći prehrambeno-trgovački koncern na tržištu regije.Liderske pozicije Agrokorovih kompanija izražene su visokim tržišnim udjelima pa je tako u 2009. godini Ledo zauzimao 82% hrvatskog tržišta sladoleda, Zvijezda držala 86% tržišta margarina dok je Jamnica dominirala tržištem mineralnih i izvorskih voda u Hrvatskoj sa 82%, odnosno 59%.Postigavši i učvrstivši takve neupitne liderske pozicije na tržištu Hrvatske u svim svojim glavnim djelatnostima, Agrokor je krenuo dalje prema postizanju svog strateškog cilja ostvarivanja ključne i dugoročno stabilne pozicije u regiji.Pored kompanija iz Hrvatske, Agrokor koncern sastoji se i od kompanija iz regije pridruženih tijekom nekoliko proteklih godina; iz BIH to su Ledo Čitluk, Sarajevski kiseljak i Konzum Sarajevo, zatim Dijamant, Frikom, Nova Sloga i Idea iz Srbije, te Ledo i Fonyodi iz Mađarske.Best Buy Award - Prema međunarodnim standardimaIstraživanja "Best Buy Award" provode se u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).Osnovni je cilj Best Buy Award istraživanja dobivanje uvida u percepciju stanovnika Hrvatske o robnim markama proizvoda i usluga te proizvođača i trgovaca za koje se smatra da daju najbolji omjer kvalitete i cijene (tzv. best buy) od strane korisnika, ali i prema percepciji onih koji nužno nisu korisnici, ali imaju relevantno mišljenje na osnovi iskustva bliskih im ljudi.Cilj projekta i certifikata "Best Buy Award" je olakšati kupcima potragu za onim najboljim i cijenom najpovoljnijim na hrvatskom tržištu roba i usluga.

www.BestBuyAward.org