Novosti

Agrokor otvorio najveći distribucijski centar u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe

Agrokor koncern na zagrebačkom Žitnjaku danas je svečano otvorio novi distribucijski centar - najveći takav objekt u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe. Agrokor koncern na zagrebačkom Žitnjaku danas je svečano otvorio novi distribucijski centar - najveći takav objekt u Hrvatskoj i ovom dijelu Europe. Agrokor je u ovaj projekt investirao 75 milijuna DEM, čime su ukupne investicije Agrokora za proteklih pet godina premašile iznos od 1,5 milijardu kuna. Agrokorov distribucijski centar raspolaže s 38.000 kvadratnih metara skladišnog prostora koji je podijeljen u četiri temperaturna režima, s 90 skladišnih i 80 transportnih vozila, te s najsuvremenijom informatičkom tehnologijom za logističko-distribucijski proces, a zapošljavat ce 550 posebno educiranih djelatnika. Razvijajući svoju prodajnu mrežu malih trgovina, marketa i supermarketa, Agrokor i Konzum prošle su godine krenuli u izgradnju novog distribucijskog centra, po ugledu na najsuvremenije takve centre u svijetu, s ciljem povećavanja konkurentnosti vlastitog poslovanja, ali i domaće trgovine uopće. Zahvaljujući potpunoj informatizaciji poslovanja Agrokorov distribucijski centar osigurat ce snižavanje troška i znatno podizanje efikasnosti procesa nabave i distribucije, što ce pak krajnjim potrošacima omogućiti da u Hrvatskoj kupuju po povoljnijim cijenama. Agrokorov distribucijski centar opskrbljivat će ne samo Konzumovu maloprodajnu mrežu vec i mreže drugih trgovačkih lanca, male trgovine, javni sektor i ugostiteljstvo na širem području Zagreba i to s više od 8.500 artikala prehrane i neprehrane. Nacin njegova poslovanja kupcu osigurava stalnu vezu s distribucijskim centrom iz kojeg mu se roba dostavlja na police u prodavaonici, odnosno u skladišni prostor, ovisno o njegovim željama i potrebama. Isporuka robe obavljat ce se unutar 24 sata od zaprimanja narudžbe, a isporuke voća i povrća dva puta dnevno. Pokrivenost narudžbi bit će izvanrednih 98%. Kupcima će se na taj način omogućiti smanjenje vlastitog skladišnog prostora, smanjenje zaliha i financijskih sredstava vezanih uz zalihe. Malim trgovcima distribucijski centar nudit će i dodatne usluge na području unapređenja prodaje (uređenja prodajnih prostora, rasporeda robe na policama i sl.) s ciljem daljnjeg razvoja njihova poslovanja i postizanja još boljih rezultata prodaje.