Novosti

Agrokorovi brendovi među najboljima u Hrvatskoj i regiji

frizider1.jpg

Drugu godinu za redom 5 Agrokorovih brendova u top 10 na "Brand Score" ljestvici

Nedavno „Brand Score“ istraživanje nezavisne agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls, potvrdilo je snagu Agrokorovih brendova na tržištu Hrvatske i Adria regije te lojalnost potrošača koji su prepoznali njihovu kvalitetu i inovativnost. Čak pet Agrokorovih brendova – Zvijezda ulje (2. mjesto), Jamnica mineralna voda (3. mjesto), Zvijezda majoneze (5. mjesto), Zvijezda tvrdi margarin (6. mjesto) i Margo mazivi margarin (7. mjesto) – nalaze se u top 10 brendova prema ljestvici „Brand Score“ za Hrvatsku.

Agrokor je prisutan u top 50 brendova u Adria regiji, među više od 3000 brendova obuhvaćenih istraživanjem, s Jamnica mineralnom vodom, Ledo Quattro sladoledima, Zvijezda uljima, ABC sirom, Ledo King sladoledima, Janom, Margom i Ledo smrznutim povrćem.

Gotovo svi Agrokorovi brendovi nalaze se na prvom mjestu „Brand Score“ ljestvice u vlastitim kategorijama. Tako je negazirana mineralna voda Jana prema mišljenju potrošača najbolja mineralna voda u Hrvatskoj prema prepoznatljivosti i upotrebi. Više od 90 % potrošača zna za Janu, dok u svim aspektima odnosa potrošača prema brendu Jana u 2014. bilježi rast u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Jana odskače svojim rezultatima te je unatoč snažnoj konkurenciji vodeća među premium brendovima, a i u kategoriji negazirane vode općenito. Jana je zabilježila napredak za pet mjesta na ljestvici TOP 50 brendova u regiji Adria.

Također, Ledo brend King nalazi se na prvom mjestu „Brand Score“ ljestvice u kategoriji sladoleda. Ledo je sa svojim brendovima postigao odlične rezultate kako u Hrvatskoj, tako i u Adria regiji. Brend Quattro je na „Brand Score“ ljestvici Adria regije u odnosu na prethodnu godinu skočio za čak 14 mjesta, dok je King porastao za 5 mjesta.