Novosti

Čvršća suradnja Velpro centara i malih hrvatskih trgovaca

Prije gotovo tri godine Agrokor je pokrenuo veliki projekt strateškog partnerstva s malim trgovcima. Cilj tog projekta bio je pomoći održavanju konkurentnosti malih trgovaca prvenstveno kroz prenošenje najboljih uvjeta u nabavi, koji su njima pojedinačno, s obzirom na obujam njihovog poslovanja, bili nedostupni.

Danas se projekt VELPRO nastavlja kroz daljnju organizaciju i prenošenje dodatnih beneficija na male trgovce, uz istovremeno jačanje partnerstva s domaćom proizvodnjom. Već dosadašnjom suradnjom Agrokor je pokazao da se kroz ovakav oblik suradnje dodatno osnažuje i njegova ideja o strateškom partnerstvu s velikim hrvatskim proizvođačima, budući da VELPRO postaje snažnim kanalom za distribuciju hrvatskih proizvoda do velikog broja malih trgovina, a time i do krajnjih potrošača.

Velpro, partner za profesionalce, namijenjen je prvenstveno zadovoljavanju potreba malih i srednjih trgovačkih poduzetnika, dakle pravnim osobama i obrtnicima koji na jednom mjestu mogu obaviti cjelokupnu opskrbu za potrebe vlastitog poslovanja. U sklopu Velpro-a u Hrvatskoj se danas nalazi 11 veleprodajnih centara smještenih u Zagrebu, Varaždinu, Rijeci, Poreču, Zadru, Šibeniku, Splitu, Sinju i Osijeku. Od lipnja ove godine VELPRO je napravio i prvi iskorak izvan granica Hrvatske, otvorivši svoj prvi VELPRO cash & carry u Sarajevu. U svim VELPRO centrima kupci na jednom mjestu mogu pronaći raznovrstan i bogat asortiman od preko 12.000 artikala po izuzetno povoljnim cijenama. Proizvodi domaćih proizvođača zastupljeni su u ukupnom asortimanu s više od 75% udjela.

Vjerujući u budućnost hrvatske trgovine, Agrokor je svim vlasnicima trgovačkih radnji ponudio novi model suradnje - VELPRO PARTNER. Bitne odrednice tog modela su ne samo usluge opskrbe artiklima s jednog mjesta po najpovoljnijim cijenama, nego i pružanje raznih konzultantskih usluga u smislu asortimana, cijena, lokacije, izgleda trgovine kao i rasporeda artikala na policama, definiranje ključnih pokazatelja poslovanja, marketinške akcije, nagradne igre i slično. Dakle, radi se o sveobuhvatnom partnerskom modelu unutar kojeg će se omogućiti prijenos naprednih standarda poslovanja u male trgovine, u uvjerenju da će im upravo to pomoći da u jeku nadolazeće konkurencije opstanu i učvrste svoju poziciju na tržištu.

Cilj Velpro-a je biti partnerom i savjetnikom trgovcima u danima intenzivnog restrukturiranja tržišta maloprodaje u Hrvatskoj i sve veće ekspanzije stranih trgovačkih lanaca. Velpro će kroz svoje poslovanje omogućiti trgovcima, bez obzira na njihovu veličinu, da u već započetoj velikoj tržišnoj utakmici, uz potporu strateškog partnera, pronađu najkvalitetnije načine za unapređenje svog daljnjeg uspješnog djelovanja. Takvom aktivnom potporom očuvat će se hrvatska trgovina, a samim time i hrvatska proizvodnja.

VELPRO je tako po prvi puta odlučio malim trgovcima pomoći i organizacijom marketinških aktivnosti, za što oni pojedinačno zasigurno nemaju dovoljno snage. Stoga je osmišljena i posebna nagradna igra "Kako do 11 Škoda Fabia za samo 25 kuna...?". Nagradna igra počinje 04. listopada i trajat će do 21. listopada 2004. godine. U njoj VELPRO svim svojim kupcima (vlasnicima trgovačkih radnji), za kupnju u svim VELPRO centrima dijeli nagradne kupone, koje trgovine nakon toga prosljeđuju svojim krajnjim potrošačima. Sve trgovine malih trgovaca koje sudjeluju u ovoj nagradnoj igri bit će označene naljepnicom VELPRO partner, što će biti znak krajnjim kupcima da u toj trgovini za vrijeme trajanja ove nagradne igre za svakih 25 kuna kupnje dobivaju po jedan nagradni kupon.

Velpro će u ovoj nagradnoj igri osigurati bogati nagradni fond u kojem se nalazi 11 automobila, 121 hladnjak, 121 TV i 121 DVD, dakle ukupno 374 vrijedne nagrade. Izvlačenja će se odvijati svaki tjedan u svih 11 VELPRO centara diljem Hrvatske. Svi kuponi iz tjednih izvlačenja sudjelovat će i u završnom izvlačenju, u kojem će se u svim VELPRO centrima izvlačiti i glavne nagrade - automobili Škoda Fabia.