Novosti

Ivan Kovačević na IZAZOV forumu održanom u Beogradu

Izazov2016.jpg

U organizaciji marketing mreže u prisutnosti više od 200 stručnjaka iz područja marketinga i komunikacija u Beogradu je održan drugi IZAZOV forum. Ključne teme ovog dvodnevnog događaja bili su izazovi u području marketinga i komunikacija sa posebnim naglaskom na suradnju agencija i klijenata. 

Ivan Kovačević, direktor digitalnog marketinga Agrokora, sudjelovao je na završnom panelu „Strategija ili IDEA“ održanom posljednjeg dana IZAZOV foruma. Tema panela bila je važnost strateškog planiranja i povezivanje strategije i kreative u marketinškoj komunikaciji. Sudionici panela na temu složili su se da pitanje važnosti strategije zapravo više nije pitanje i da je ‘kreativa bez strategije samo improvizacija’, ali i da danas nema prostora za improvizaciju. 

“Definiranje jasne strategije brenda osnova je svih predstojećih marketinških i drugih aktivnosti brenda. To je dugoročan projekt na kojem rade i klijenti i agencije. Sljedeći korak je definiranje taktike odnosno načina provođenja strategije što uključuje i kreativna rješenja. Jedno bez drugog ne može. Važna komponenta je postavljanje očekivanja i metrika na temelju kojih ćemo znati da li ciljevi ostvareni.“, zaključio je Kovačević.