Novosti

Jamnica predstavila novi proizvod - izvorsku vodu "Jana"

"Jana" na tržište dolazi u PET ambalaži i pakiranjima od 1,5; 0,5 i 0,25 litara. Vrhunskom tehnologijom u proizvodnji, dizajnom i opremom boce "Jana" se svrstala uz bok najpoznatijim svjetskim vodama. Kao i Jamničina mineralna voda, i "Jana" će zahvaljujući svojoj kvaliteti te apsolutnoj čistoći koja udovoljava najstrožim svjetskim standardima naći svoje mjesto i na izvoznim tržištima. Sastav i kvaliteta vode čine "Janu" idealno pogodnom za nadoknadu tjelesne tekućine tijekom sporta i rekreacije, te za pijenje i pripravu hrane i za djecu najmlađe dobi.

"Tvornica izvorske vode u Svetoj Jani kod Jastrebarskog je green field investicija ukupno vrijedna 200 milijuna kuna. Uvjereni smo da će naša proizvodnja izvorske vode već u skoroj budućnosti doseći veličinu proizvodnje mineralne vode u Jamničkoj Kiselici, koja je najveća u regiji", izjavio je predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić na konferenciji za novinare najavljujući novi proizvod. Pakiranje i vizualni identitet novog proizvoda kratkom prezentacijom predstavio je direktor marketinga Jamnice Mario Scherr: "Odluka o proizvodnji izvorske vode rezultat je praćenja svjetskih trendova i naših stalnih nastojanja da zadovoljimo potrebe i očekivanja potrošača. "Jana" je voda vrhunske čistoće i kvalitete, a proizvod odlikuje i jedinstven dizajn. Motiv prirode na etiketi rad je poznatog hrvatskog slikara naive Ivana Rabuzina, dok ukupni dizajn ambalaže zajednički potpisuju Tea Kličinović, dizajn direktor u Agrokorovom odjelu promocije, i poznata dizajnerska kuća "Landor" iz Pariza. Posebnost pakiranja "Jane" su etiketa tiskana na transparentnoj podlozi i grlo boce šireg profila, koje Jamnica uvodi na tržište prva među proizvođačima iz ovog dijela Europe." Direktor proizvodnje Berislav Briški istaknuo je pak da je Jamnica podrobno ispitala više izvora, tražeći najbolju vodu koja svojom kvalitetom može zadovoljiti najviše svjetske standarde. "Izvanredno uravnotežen sastav, nekoliko puta niži sadržaj natrija, te preko 50% viši sadržaja magnezija, ukazuje na izrazitu prednost "Jane" u odnosu na ostale izvorske vode prisutne na tržištu. Dubina vrela Jane je na 800 metara, a voda se u boce puni bez ikakve obrade, vrhunskom aseptičkom linijom za punjenje, koja pruža sigurnost potpunog očuvanja vrhunskih svojstava ove izvorske vode. Takvih je proizvodnih linija svega desetak u Europi, pa će proizvodnja u Svetoj Jani biti iznad konkurencije u široj regiji", naglasio je direktor proizvodnje Berislav Briški.