Novosti

Jure Radoš na prvoj FMCG konferenciji u Zagrebu

Jure Rados FMCG.JPG

Jure Radoš, direktor poslovnog područja tradinga i category managementa u Konzumu držao je prezentaciju o trendovima u maloprodaji na prvoj FMCG konferenciji u Zagrebu, a tom prilikom je i najavio dva nova projekta. 

Bivši Getro u Vrbanima postat će glavno skladište za online trgovanje. "Novi model dorađen je nizom detalja pa će tako svaki kupac dobiti ne samo registarsku oznaku vozila koje će mu na kućnu adresu dostaviti naručene proizvode nego i fotografiju osobe koja isporučuje pošiljku.", otkrio je Radoš o Konzumovoj novoj online trgovini.

Drugi projekt je koncept „discovery shopping“ u bivšem trgovačkom centru Mercator u zagrebačkoj Vukovarskoj ulici koji vrata otvara u prosincu i bit će to najmoderniji maloprodajni prostor u cijeloj regiji.

Dodatno se osvrnuo i na razvoj privatnih robnih marki i istaknuo kako Konzum ima poseban odjel koji njima upravlja kao brendovima te dodao kako je Konzum samo ove godine na tržište lansirao 500 novih proizvoda robnih marki.