Novosti

Ledo i Podravka predstavili sladoled Čokolino

Ledo i Podravka predstavili su na konferenciji za medije suradnju na co-branding projektu Čokolino sladoleda.

Jedne od vodećih tvrtki hrvatskog gospodarstva; tvrtke koje poznaju, uveseljavaju djecu svojim vrhunskim dječjim proizvodima i osluškuju njihove želje i potrebe, udružili su svoje znanje, želju i snage, te tržištu jugoistočne Europe ponudili jednu veliku novost. Vodeći se idejom da se mnoga djeca pitaju "Kako bi bilo super da je Čokolino i sladoled...?!" Ledo i Podravka krenuli su hrabro u novi izazov: Čokolino krem sladoled na štapiću!

Ledo i Podravka predstavili sladoled Čokolino"Na zadovoljstvo obiju kompanija proces usklađivanja detalja na projektu lansiranja Čokolino sladoleda tekao je točno onom dinamikom koju smo zajedno utvrdili. Iskustva i razmjena znanja koja smo stekli radeći zajedno na ovom projektu, dodatni su benefit za obje kompanije" – kazao je Davorin Šimunić, direktor Marketinga i razvoja Leda. "Riječ je o snazi distribucije i kompetenciji proizvodnje Leda te snazi robne marke Čokolino u kids segmentu. Ova suradnja na tragu je nastojanja da se snagom robnih marki hrvatskih kompanija, kao i kompetencijama u njihovoj proizvodnji i distribuciji osigura jačanje ovih marki na tržištima regije jugoistočne Europe" – izjavio je na predstavljanju suradnje Romeo Nakić, direktor Marketinga Podravke. Dragi potrošači, uživajte u novom Čokolino sladoledu!

www.ledo.hr