Novosti

Saznajte vijesti iz koncerna — prijavite se na newsletter.

Marko Pejnović: Ledo digitalni ekosustav je potpuno orijentiran na efikasnost

marko_pejnovic_ledo.jpg

Ledo spada među regionalne kompanije sa najuspješnijom digitalnom komunikacijom. U posljednjih nekoliko godina napravio je potpunu rekonstrukciju svog nastupa na internetu, povećao prisutnost na društvenim mrežama i potpuno se okrenuo komunikaciji s B2B partnerima i potrošačima. 

Pročitajte intervju s Markom Pejnovićem, digital marketing manadžerom kompanije Ledo u kojem govori o digitalnom eko sustavu kojeg je kompanija izgradila.
Ledo web je u par godina postao relevantno mjesto za traženje inspiracije i kvalitetnog sadržaja.

Kako vam je to uspjelo?
Marko Pejnović: Ključ je u širokom istraživanju i informiranju na raznim poljima, ne samo digital marketinga i e-commercea već i tehnologije, umjetnosti, ekonomije, pop kulture i ostalog. Kada ustanovite kretanje makro trendova u svijetu i kad ste u tom vlaku, počnete sa zanimanjem propitivati što od svega toga možete iskoristiti na poslovnom planu kako bi nekim konkretnim koracima poboljšali svoje poslovno okružje. Bitno je dobro se informirati, istražiti, a zatim nabaciti strogi fokus, probrati točno ono što vam treba i riješiti se svih viškova. Iz tog smo razloga ugasili sve mini webove, desetak različitih odvojenih brandovskih domena, naposljetku sve korisnike preusmjerili na naš „real estate“ – web stranicu Leda. Tamo posjetiteljima u svom ekosustavu, pod dobro poznatim dizajnom i uvijek jednakim user experienceom pružamo sve korisne informacije. S novostvorenim fokusom podigli smo si SEO juice, frekvencijom objava postigli živost stranice, a korisnicima pružili dobro poznati okoliš u kojem se mogu lako snaći bez previše distrakcije.
Jako smo zadovoljni rezultatima, jer nam je istraživanje pokazalo da je u 2016. godini 1,2 milijuna ljudi posjetio web stranicu www.ledo.hr, od čega su 73% posjetitelja bile žene. Najzastupljenija dobna skupina je od 25 do 34, a zatim od 35 do 44 godina. Čak 70% posjetitelja gleda našu stranicu s mobilnih uređaja, a korisnici najviše gledaju sladolede, čitaju članke, savjete i recepte.

Cijeli intervju pročitajte ovdje.