Novosti

Saznajte vijesti iz koncerna — prijavite se na newsletter.

Nakon Jamnice i Jana nagrađena EAUSCAR-om

U četvrtak, 5. veljače, u kasnim večernjim satima, na svečanoj dodjeli nagrada na sajmu Aqua Expo 2004. godine u Parizu Jamničina Jana-jagoda/guava nagrađena je EAUSCAR-om za najbolju aromatiziranu vodu. U ime Jamnice nagradu je primio Ivica Sertić, predsjednik Uprave Jamnice. Tu prestižnu nagradu, prema ocjenama međunarodnoga stručnog žirija, Jana je osvojila u konkurenciji tridesetak najpoznatijih svjetskih voda. To je treći oskar koji je Jamnica primila u samo godinu dana - prvi na sajmu Aqua Expo 2003. godine za prirodnu gaziranu mineralnu vodu Jamnicu, a drugi u srpnju za svoje korporativne web stranice.

Aqua Expo najveći je europski sajam posvećen vodi, a održava se već petu godinu zaredom. Nagrada se dodjeljuje drugi puta te je time i vrednija jer je osvojena u Francuskoj, vodećoj zemlji u proizvodnji i izvozu mineralnih, izvorskih i aromatiziranih voda.

Ovim svjetskim priznanjem potvrđena je iznimna kvaliteta Jane, na koju smo vrlo ponosni, a ono je dokaz da Hrvatska ima vrlo kvalitetan izvozni proizvod, sada potvrđen i od vrsnih stručnjaka iz svijeta - u kolijevci voda Francuskoj. Ovo je prvi korak izlaska Jane na svjetsko tržište.

Na istom sajmu dodjeljuju se i nagrade za najbolja svjetska dostignuća - "bottledwaterworld design awards". U konkurenciji dvadeset i jedne zemlje te osamdeset i jednog prijavljenog rada u kategoriji staklenog pakiranja Jamničina nepovratna staklena boca 0,75 i 0,25 litara, rad Agrokorova odjela za korporativnu promociju i dizajn, osvojila je izvrsno drugo mjesto. U kategoriji najbolje TV ili kino kampanje Janin TV spot "Jana u gradu", koji je osmislila marketinška agencija BBDO Zagreb, osvojio je također drugo mjesto.