Novosti

Nataša Pavlović sudjelovala u najavi za KAKTUS 2016

keepinit360.jpg

Moraju li svi brendovi biti na svim mrežama i koristiti iste kanale komunikacije te kakva su iskustva kompanija sa integriranim kampanjama, samo su neka od bitnih pitanja koja su pokrenuta u debati pod nazivom „Keepin’ it 360°!“ održanoj u Beogradu.

Debata je imala za cilj zagrijavanje pred festival KAKTUS 2016 kroz razgovor o važnosti i budućnosti integriranih komunikacija u Srbiji. Sudionici debate složili su se da je neophodno redefinirati pojam integriranih komunikacija u Srbiji, više razgovarati na ovu temu, ali i motivirati agencije i kompanije da naprave hrabre i inovativne iskorake u svojoj komunikaciji. 

Nataša Pavlović, direktorica marketinških komunikacija za IDEA baner u Mercatoru Srbija istaknula je da danas nije dovoljno jednu, istu poruku plasirati kroz sve kanale i na svim tržištima na kojima kompanija posluje. Ovom prilikom je izjavila: "Vrlo je važno da znamo kome se, kada, gdje i na koji način obraćamo. To jest teži put, ali samo na taj način možemo precizno targetirati potrošača i ponuditi mu ono što on zaista želi u realnom vremenu".

Pored odabira kanala komunikacije Nataša se osvrnula i na još jednu temu koja je jako važna u razvoju marketinga, a to su nove tehnologije. Ona je u svom izlaganju skrenula pažnju na sve veći utjecaj koji ovaj segment ima na razvoj marketinga, jer upravo nove tehnologije mogu podržati nove ideje koje će biti ključna točka diferencijacije na tržištu.

„Kompanija Mercator-S, oduvijek podržava nove ideje i tehnologije i zaista mislim da se cijelo tržište mora kretati u pravcu kvalitetnih i drugačijih ideja. To će biti ključna diferencijacija u poslovanju kompanija i na taj način će naša industrija koračati naprijed“, rekla je u zaključku debate Nataša Pavlović.