Novosti

Novi dizajn Jamnice i Jana u staklenoj boci

Prirodna mineralna voda Jamnica, tržištu je tijekom lipnja predstavila svoj novi vizualni identitet, rezultat višemjesečne suradnje s Interbrandom, uglednom svjetskom marketinškom kompanijom.

Redizajn je uz promjenu oblika boce obuhvatio i promjenu etikete iz čega je proizašao skladan spoj tradicije i modernog dizajna koji sada odlikuje tržišnog lidera Jamnicu.

Od davne 1828. godine, kada su napunjene prve boce pa sve do danas, sastav Jamničine mineralne vode ostao je nepromijenjen što neosporno svjedoči o iznimnoj kvaliteti podzemnih izvora koje je priroda zaštitila od svakog onečišćenja.

Jamnicu, osvježavajuće piće s blagotvornim učinkom na ljudsko zdravlje, krase jedinstvenost okusa, izbalansirani sastav minerala i prirodna gaziranost zahvaljujući čemu je, ova dobitnica znaka Hrvatske kvalitete, na svjetskom sajmu voda "Aqua Expo" 2003. u Parizu osvojila i prestižnu nagradu EAUSCAR za najbolju gaziranu mineralnu vodu.

Pored promjena vizualnog identiteta mineralne vode Jamnica u lipnju je predstavljeno i novo stakleno izdanje prirodne izvorske vode Jana, koja od sada u staklenoj ambalaži dolazi u pakiranjima od 330ml i 750ml.

Novi "stakleni dizajn" ove izvorske vode vrhunske kvalitete moderan je, minimalistički i prozračno privlačan čime na odgovarajući način komunicira kompetitivne prednosti.

Jana jagoda-guava 2004. godine na "Aqua Expo" sajmu osvojila je prvo mjesto u kategoriji aromatiziranih voda, dok je 2005. godine na istom svjetskom sajmu Jana proglašena najboljom u kategoriji izvorskih voda.

Iznimnom kvalitetom i profinjenim izgledom Jana u staklu savršeno će se uklopiti u atmosferu svih dobrih restorana i kafića.