Novosti

Saznajte vijesti iz koncerna — prijavite se na newsletter.

Novi vizualni identitet Konzuma

Zadržane crvena i zelena - tradicionalne boje Konzuma

Konzum je danas predstavio javnosti svoj novi vizualni identitet. Rad na ovom projektu započeo je krajem prošle godine kada je Konzum radi osnaživanja svoje središnje pozicije u hrvatskoj maloprodaji i suprotstavljanja sve većoj konkurenciji novopridošlih igrača na tržištu odlučio konsolidirati svoj identitet po svim svojim formatima i još ga više približiti svojim potrošačima.

Cijeli projekt osmišljavanja novog vizualnog identiteta Konzuma povjeren je engleskoj agenciji za dizajn i konzalting 20/20, koja je do sada kreirala čitav niz prepoznatljivih maloprodajnih brandova na europskom tržištu (Sainsbury's, PAM, Royal Ahold i dr.). Za rješenja eksterijera i implementaciju u interijeru zaslužni su dizajneri Agrokorovog Odjela za korporativnu komunikaciju i dizajn, g. Predrag Zagorac, stariji dizajner i gđa Tea Kličinović, art direktor. U ovaj projekt planirano je ulaganje od preko 25 milijuna kuna. Do sada je preuređeno 130 prodavaonica, a preostali dio objekata uređivat će se dinamikom od oko 40 prodavaonica mjesečno.

Bernard Dooling, partner i jedan od osnivača agencije te izvršni direktor u agenciji 20/20, rekao je: "Ovo je prvi puta da smo radili u Hrvatskoj, a iskustvo rada s tako dinamičnim maloprodajnim lancem bilo je zaista dojmljivo. Uvjereni smo da će Konzum zadržati svoju poziciju vodećeg hrvatskog lanca maloprodaje u godinama koje dolaze".

Novi identitet koji će se koristiti u svim dućanima, od Konzuma u gradskom okruženju do velikog samostojećeg formata, kao dominantnu boju koristi crvenu, koja simbolizira ustrajnu snagu branda. Zelena boja, tradicionalno vezana uz Konzum, dodaje notu svježine i naglašava strateško opredjeljenje Konzuma prema svježem asortimanu.

U uređenju interijera Konzumu je važno da prostor bude uredan i da njime vlada osnovna simbolika koja je prije svega razumljiva i jednostavna. Ta simbolika se u Konzumu provlači već od ulaza te u određenom odmjerenom ritmu vodi kupca kroz čitav prostor. Interijer Konzuma ugodno je i opušteno okruženje koje je prije svega u funkciji velikog izbora proizvoda i usluga. Slika i poruka bitni su faktori koji trgovinu čine intimnijom, a kupovinu zanimljivijom.

Prilikom prezentacije predsjednik Uprave Konzuma Drago Munjiza rekao je: "Danas prezentiramo noviji i moderniji izgled Konzuma čiji je cilj da još bolje odgovori na potrebe i očekivanja naših potrošača. Želja nam je da kupcima budemo prvi izbor pri kupnji, zaposlenima poželjan poslodavac, poslovnim subjektima pouzdan partner i podrška društvenoj zajednici", te dodao da je Konzumova vizija budućeg poslovanja vezana uz Konzum kao vodeću regionalnu kompaniju koja će biti standard i mjerilo kvalitete u svim segmentima poslovanja.

Uz prezentaciju vizualnog identiteta predstavljen je i novi Konzumov slogan "S Vama kroz život" koji je izabran putem javnog natječaja "Dobar slogan u Konzumu vrijedi 100.000 kuna", na koji je pristiglo preko 30.000 prijedloga. Autorima ovog slogana, g. Vedranu Mikulčeku i gđici Aniti Bujanić koji su oboje predložili u potpunosti isti tekst Konzumovog slogana uručene su nagrade za autorski rad u pojedinačnim vrijednostima od 50.000 kuna.

Novi slogan "S Vama kroz život" najbolje objedinjuje temeljnu odrednicu Konzumovog poslovanja koja se temelji na ispunjavanju potreba i želja njegovih kupaca, od kojih 500.000 svakodnevno posjećuju Konzumove prodavaonice diljem Hrvatske. "S Vama kroz život" Konzumovo je obećanje dano kupcima koje obavezuje na partnerski pristup i podršku za cijeli život, a ujedno reflektira Konzumovu stratešku poslovnu orijentaciju.