Novosti

Novo Jamničino lice

Jamnica d.d. danas je na konferenciji za novinare održanoj u prostorijama Agrokora (Cibonin toranj) predstavila nove, redizajnirane etikete za proizvodni program Jamnica (prirodnu gaziranu i negaziranu mineralnu vodu), kao i novodizajniranu ambalažu - nepovratno staklo za ugostiteljstvo 0,25 i 0,75 l. Najnovija Jamničina ulaganja u kupnju nove linije te redizajn i modernizaciju postojeće ambalaže vrijedna su više od dva milijuna Eura. Novo Jamničino lice novinarima su predstavili Ivica Sertić, predsjednik Uprave Jamnice, Mario Scherr, direktor marketinga, i Berislav Briški, direktor proizvodnje. Posebni gosti Jamničine prezentacije bili su Ivica i Janica Kostelić.

"Nije prošla ni puna godina dana otkako smo u Svetoj Jani kod Jastrebarskog otvorili novu punionicu izvorske vode i bezalkoholnih napitaka, Jamnica u Jamničkoj Kiselici u rad pušta novu liniju za punjenje nepovratnog stakla. Prije točno deset godina (28. lipnja 1993.) Jamnica je pokrenula proizvodnju na samo jednoj liniji za punjenje staklene ambalaže. Danas u rad puštamo šestu liniju i uvodimo nova pakiranja nepovratnog stakla 0,25 I i 0,75 l za ugostiteljstvo. Novom linijom Jamnica je tako zaokružila ukupnost ponude svojih mineralnih voda te povećala proizvodne kapacitete na 220 milijuna litara u godini", izjavio je tom prigodom predsjednik Uprave Jamnice Ivica Sertić. Pakiranje i novi vizualni identitet prirodne mineralne vode Jamnice predstavio je direktor marketinga Jamnice Mario Scherr. "Odluka o promjeni vizualnog identiteta Jamnice - prirodne mineralne i negazirane mineralne vode rezultat je praćenja svjetskih trendova i naših stalnih nastojanja da zadovoljimo potrebe i očekivanja potrošača. Novi grafički identitet snažan je korak naprijed koji će još jače istaknuti Jamničinu svjetski priznatu kvalitetu (Eauscar 2003. Pariz), a koja je našim potrošačima znana već više od 175 godina. Etikete su dizajnirane u skladu s aktualnim trendovima. Nova etiketa naše Jamnice sada izgleda drukčije, ali nastojali smo ne prekinuti vezu s tradicionalnim obilježjima sa stare etikete. Zadržali smo prepoznatljivu Jamničinu elipsu, a odvojili korporativni logo Jamnice d.d. od loga robne marke Jamnica koji su do sada bili identični. Kako novim redizajnom ne bismo zbunili naše potrošače, zadržali smo i crvenu i zelenu boju za gaziranu te plavu boju za negaziranu prirodnu mineralnu vodu. Također, sa stare etikete preuzeta je i djevojka koja je sada stilizirana i smještena ispod elipse." Za dizajn ambalaže i etikete zaslužni su prvenstveno Agrokorov Odjel za korporativnu promociju i dizajn te francuska renomirana dizajnerska kuća Landor, naš dugogodišnji partner, a nositelj ovog projekta bio je Agrokorov dizajner Tomislav Gavranović. "Želeći zaokružiti tržišnu ponudu mineralne vode i proširiti asortiman ponude u nepovratnoj staklenoj ambalaži, istodobno otvaramo i novu liniju za punjenje nepovratne staklene ambalaže od 0,75 i 0,25 litara namijenjene, prije svega, ugostiteljskom i hotelijerskom sektoru. Kapacitet nove linije je 12.000 boca na sat", istaknuo je direktor proizvodnje Berislav Briški.

O Jamničinu snažnom rastu i razvoju govore i podaci o poslovanju za prvih šest mjeseci ove godine prema kojima je Jamnica ostvarila rekordnu proizvodnju i prodaju. Domaćem je tržištu isporučila 25 posto više mineralne i izvorske vode, sokova i bezalkoholnih pića nego u istom razdoblju prošle godine, a povećan je i izvoz. Jamnica je zadržala svoj udio u mineralnim vodama na 80 posto tržišta unatoč porastu uvoza mineralnih voda, a u izvorskoj vodi povećala svoj udio na domaćem tržištu na 41 posto, s daljnjim trendom rasta. Ukupan prihod od prodaje veći je za 30 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.