Novosti

Održan SAP Hybris Day u organizaciji SAP-a i mStarta

sap_hybrisPA198100.JPG

U Zagrebu je održan SAP Hybris day koji su organizirale kompanije SAP Hrvatska i mStart. Na događanju nazvanom „Tehnologija – temelj digitalnoga marketinga“ sudjelovali su stručnjaci iz područja prodaje i marketinga, a teme su bile korisničko iskustvo 2020., što potrošači očekuju od brendova u digitalnom okružju te kako digitalizirati poslovanje.

Uvodne govore održali su Hrvoje Veselko, direktor prodaje u mStartu, koji se osvrnuo na mStartova iskustva pri implementaciji SAP Hybrisa i Sanja Popović, direktorica kompanije SAP Hrvatska koja je istaknula prednosti SAP Hybris alata prilikom analitike i personalizacije ponude.

Hrvoje Kujundžić, direktor razvoja projekta Abrakadabra, a zatim i Hrvoje Ljubičić, direktor službe elektroničke trgovine u mStartu, govorili su o online mallu Abrakadabra.

Kujundžić je istaknuo da se razvoj Abrakadabre bazira na korištenju SAP softverskih rješenja pri čemu su različiti servisi i usluge prisutni u gotovo svim segmentima poslovanja koncerna. Abrakadabra koristi platformu SAP Hybris jer je upravo ona prepoznata kao rješenje koje postavlja novi standard u doživljaju kupnje i na taj način Abrakadabra stavlja fokus na zadovoljstvo korisnika.

Govoreći o prednostima Abrakadabre, naveli su široku paletu proizvoda, program vjernosti te različite načine plaćanja, kao što je pouzećem, što je dosta važno za domaće korisnike.

Ljubičić je istaknuo: "U osnovi je vizija bila da napravimo jedan online marketplace koji će povezati online i fizičke dobavljače s kupcima. Naravno, u to treba svrstati i logistiku te široku metodu plaćanja za naša tržišta, kao i program vjernosti".

Andrea Svilokos, rukovoditelj Službe digitalnog marketinga u Konzumu sudjelovala je na panelu koji je pokušao opisati kako će marketing izgledati 2020. godine, a sudionici su raspravljali i o ulozi marketinga u komuniciranju s potrošačima. "Za pet godina će generacije koje su odrastale na internetu imati puno veću platežnu moć. Iz perspektive kompanija, najbitnije je pratiti tržište i testirati stvari te tako prepoznati što funkcionira.", izjavila je Svilokos.