Novosti

Pik Vrbovec - tradicija u novom, svježijem ruhu

U posljednjih 7 mjeseci nakon što je PIK Vrbovec ušao u sastav Agrokor koncerna u nove je tehnologije proizvodnog pogona po prvi puta nakon 10 godina, a shodno cilju da se postane brojem jedan na hrvatskom tržištu u svim proizvodnim segmentima, uloženo čak 15 milijuna kuna.

Kako bi se tržištu nanovo pokazale snage i prednosti PIK-a Vrbovec, u koje se ubrajaju tradicija, iskustvo i know-how te širina asortimana koji obuhvaća svježe meso, prerađevine, gotova jela, polukonzerve i konzerve, a radi se o više od 1.500 proizvoda, bilo je potrebno obaviti rebranding postojeće robne marke PIK-a uključujući redizajn svih korporativnih elemenata, redizajn krovnog branda kao i svih jedinica ambalaže na kojima je krovni brand posebno naglašen.

Potpuni povratak PIK-a na tržište očekuje se u kratkom roku, predviđa se nešto manje od dvije godine, a uspjehu će snažno doprinijeti sinergijski učinak Agrokor koncerna. Tako će se, primjerice, već iduće godine dosegnuti proizvodnja iz 1990. godine, koja je bila zadnja uspješna godina poslovanja PIK-a, dok će HACCP, sustav kontrole kvalitete proizvodnog procesa koji PIK posjeduje i izvozni brojevi za EU i SAD omogućiti lakši povratak na nekadašnja izvozna tržišta.

Posljednih dana lansirani su, dakle, gotovo svi redizajnirani proizvodi (trajni suhomesnati proizvodi, trajne kobasice, dijelom polutrajne, obarene, kuhane kobasice i polutrajne konzerve) koje se već može naći u trgovinama i uvjeriti se u PIK-ovu izvrsnu, tradicionalnu kvalitetu u obnovljenom ruhu.

Započela je i reklamna kampanja kojom se promovira novi korporativni identitet uz slogan "Ljubav na prvi pogled". Redizajnom logotipa kompanija se želi pozicionirati kao regionalna i izvozno orijentirana, a kampanjom se uspješno komuniciraju sva navedena poboljšanja uvedena u poslovanje kompanije PIK Vrbovec.