Novosti

Predstavljanje Agrokor koncerna na Novosadskom sajmu

U skolopu Međunarodnog sajma poljoprivrede koji se održao od 14. do 19. svibnja 2001. godine u Novom Sadu, Agrokor koncern održao je prezentaciju svojih poslovnih aktivnosti i planova vezanih za jugoslavensko tržište.

Uz očuvanje vodeće pozicije na hrvatskom tržištu, Agrokor planira intenzivirati svoje izvozne aktivnosti i jačati položaj svojih robnih marki na regionalnim tržištima cijele jugoistočne Europe. Kada je o riječ o jugoslavenskom tržištu Agrokor je zainteresiran za uspostavljanje poslovne suradnje na partnerskim osnovama s tamošnjim kompanijama koje se bave poljoprivredom i proizvodnjom hrane i pića, a u Beogradu će uskoro osnovati i svoje poduzeće. Članica Koncerna tvrtka Ledo sa svojim je proizvodima od prije dva tjedna prisutna na vojvođanskom tržištu, a uskoro bi i druge koncernove robne marke trebale izaći na područje SRJ. Ledo je ranije na tržištu SRJ prodavao i do 1.700 tona sladoleda godišnje, a kako se radi o prepoznatljivoj marki za potrošače na ovom tržištu, ne iznenađuju izuzetno dobri rezultati prodaje u samo dva tjedna koliko smo ovdje prisutni.