Novosti

Saznajte vijesti iz koncerna — prijavite se na newsletter.

Predstavljena zajednička suradnja mStarta i Microsofta kroz uslugu Microsoft Dynamics CRM

IMG_0164.JPG

mStart u suradnji s Microsoft Hrvatska na tržište donosi mCRM, rješenje razvijeno na Microsoft Dynamics CRM platformi namijenjeno kompanijama u industriji proizvodnje i distribucije roba široke potrošnje u Hrvatskoj i regiji

Na WinDays16 konferenciji u Poreču predstavljeno je strateško partnerstvo tvrtki Microsoft Hrvatska i mStart, vezano uz Microsoft Dynamics CRM Online, kojim mStart postaje jedan od ključnih i vodećih partnera implementatora CRM rješenja baziranog na Microsoft Dyamics CRM-u unutar industrije proizvodnje i distribucije roba široke potrošnje za tržišta jugoistočne Europe.

Na konferenciji za medije je predstavljeno vertikalno rješenje mCRM, namijenjeno upravljanju prodajom u B2B segmentu u spomenutim industrijama. Rješenje mCRM omogućava upravljanje poslovnim procesima u prodaji i marketingu kroz optimizaciju, standardizaciju i nadzor procesa te istovremeno osigurava cjelovit uvid u odnose sa svakim pojedinim partnerom i kupcem, brz i intuitivan unos informacija te njihovu pravovremenu dostupnost.

Prilikom predstavljanja ovog partnerstva, Mate Krpan, predsjednik Uprave tvrtke mStart rekao je: „Drago nam je što na WinDays-ima, kao jednom od najznačajnijih skupova poslovne i IT zajednice u regiji, možemo objaviti partnerstvo s Microsoftom u području CRM-a. Rezultat tog partnerstva je vertikalno rješenje za CRM u području proizvodnje i distribucije roba široke potrošnje u koje smo ugradili najbolju poslovnu praksu, te vjerujemo da će korisnici prepoznati poslovne benefite koje ovakvo rješenje donosi. Svjesni dinamike poslovnog okruženja, u kojem se industrija vrlo brzo razvija i mijenja, sustavno ćemo nadograđivati mCRM prateći najnovije trendove.“

mCRM uspješno je implementiran u kompanijama Agrokor koncerna: Ledu, PIK Vrbovcu i Zvijezdi, u pripremi je implementacija u Jamnici te se ove godine očekuju još dvije do tri implementacije u kompanijama izvan Agrokora.

Tatjana Lukić, regionalna direktorica za poslovna rješenja tvrtke Microsoft, ovom je prilikom izjavila: „Ulazak mStarta u Microsoft Dynamics CRM partnerstvo i današnje predstavljanje mCRM rješenja omogućit će i ostalim tvrtkama, kako u Hrvatskoj tako i u regiji, da u svoje poslovanje uvedu suvremenu CRM tehnologiju temeljenu na najboljim praksama u proizvodnji i distribuciji koje je mStart ugradio u mCRM zajedno sa svojim partnerima. Ujedno bih željela iskazati veliko zadovoljstvo što je Agrokor, jedna od najuspješnijih kompanija u jugoistočnoj Europi, odabrala upravo Microsoft Dynamics CRM kao svoj kompanijski standard i uspješno ga implementirala u svoje poslovanje. Ovime je Agrokor potvrdio svoju poziciju lidera i vizionara i u novoj, digitalnoj ekonomiji, te omogućio svojim zaposlenima da kupce i poslovne partnere stave u centar poslovanja, unaprijede kvalitetu usluga te postignu višu razinu agilnosti i produktivnosti.“ Lukić je dodala i kako će globalno tržište CRM do kraja 2017. godine vrijediti 37 milijardi USD te da se Microsoft CRM, prema evaluaciji svih neovisnih analitičarskih kuća, pozicionira kao lider u kontekstu veličine postojeće korisničke baze, funkcionalnosti proizvoda i snage vizije te veličine i brojnosti partnerske zajednice implementatora.

Igor Javor, direktor Službe za vođenje projekata u mStartu je dodao: „Osim samog vertikalnog rješenja koje smo danas predstavili, mStart je uspostavio partnerski odnos s tehnološkim i poslovnim konzultantskim tvrtkama i razvio posebnu projektnu metodologiju za implementaciju CRM-a. Cilj je klijentima uspostaviti CRM kao poslovni proces, podržati ga softverom, pri čemu mCRM sa svojim ugrađenim funkcionalnostima smanjuje rizik i troškove takvog projekta.“

Zoran Šegić, Partner Sales Executive u Microsoftu za Hrvatsku, Srbiju, BiH i Crnu Goru izjavio je: „CRM kao rješenje nameće se kao poslovni imperativ u većini modernih poslovnih organizacija koje žele imati agilnost i brzinu prilagodbe dinamičkim promjenama na tržištu. Staviti korisnika u centar svih poslovnih zbivanja, danas je više filozofija i umijeće nego dio reinženjeringa poslovnih procesa. Agrokor je tu potrebu prepoznao dovoljno rano i priključio se strateškom partnerstvu s Microsoftom u ovoj domeni, na tehnologiji koja je danas apsolutni globalni lider, donoseći golemo iskustvo i praksu u industriji proizvodnje i distribucije robe široke potrošnje.“