Novosti

U 2001. godini Agrokor koncern zabilježio rekordne rezultate

S prihodom od 4,75 milijardi kuna Agrokor je među najvećim hrvatskim kompanijama. Potvrdivši snagu svojih marki, i u uvjetima pojačanog otvaranja tržišta, Agrokor je uspješno sačuvao i dodatno ojačao svoje visoke tržišne udjele. Snažan rast Koncern bilježi i na tržištu Bosne i Hercegovine, a dobre rezultate i na svim ostalim regionalnim tržištima.

Za Agrokor koncern 2001. godina bila je jedna od najuspješnijih poslovnih godina s rekordnim rastom prihoda od 34 posto. Konsolidirani prihod u iznosu od 4,75 milijardi kuna svrstava Agrokor među najveće hrvatske kompanije. Dobit iz redovitog poslovanja veća je za 19 posto u odnosu na godinu ranije i iznosi 168 milijuna kuna, dok je ostvarena neto dobit Koncerna 98,4 milijuna kuna. Sve kompanije koncerna Agrokor ostvarile su planirane rezultate. Prehrambene tvrtke Jamnica, Ledo i Zvijezda, usprkos značajnom otvaranju hrvatskog tržišta i većoj prisutnosti inozemne konkurencije, potvrdile su snagu svojih marki te ne samo sačuvale već i povećale svoje tržišne udjele. Tako, primjerice, udio Leda na tržištu sladoleda iznosi 74 posto, Zvijezde u margarinima 85 posto, a Jamnice u mineralnim vodama 82 posto. Značajan rezultat ostvaren je i na području maloprodaje. Proširivši svoje poslovanje na gotovo sve krajeve Hrvatske (osim istočne Slavonije i krajnjeg juga Dalmacije) Konzum je svoj tržišni udio povećao na 20 posto i u uvjetima vrlo intenzivne tržišne utakmice s vodećim inozemnim lancima, sačuvao lidersku poziciju. Uspješnom poslovanju Agrokor koncerna u 2001. godini doprinijela su i značajna investicijska ulaganja iz prethodnog razdoblja. S 1,8 milijardi kuna koliko je u proteklih sedam godina uložio u razvoj i modernizaciju poslovanja svojih kompanija Agrokor je jedan od najvećih ulagača u hrvatsko gospodarstvo. U nastavak investicijskog ciklusa Agrokor je lani uložio daljnjih 370 milijuna kuna. Agrokor je i najveći hrvatski investitor u Bosni i Hercegovini gdje su Jamnica, Ledo i Zvijezda također zauzeli liderske pozicije na tržištu. U samo dvije godine Ledo Čitluk na tržištu BIH osvojio je 75 posto udjela, a Jamnica sa Sarajevskim kiseljakom 50 posto. Ključne strategijske odrednice Koncerna i u narednom razdoblju ostaju razvoj onih djelatnosti u kojima može zadržati ili preuzeti vodeću ulogu, širenje portfelja robnih marki i rast njihovih tržišnih udjela, stalno povećanje izvoza te jačanje ukupne pozicije u regiji s ciljem izrastanja u vodeću regionalnu kompaniju.