Novosti

Veliki uspjeh Agrokor vina na Decanterovom ocjenjivanju vina u Londonu

ZLATNA MEDALJA ZA MERLOT 2008. IZ PODRUMA BELJE

I ove godine London je bio mjesto događanja najutjecajnijeg i najrespektabilnijeg ocjenjivanja vina u svijetu –Decanter Word Wine Awards. Mjesečnik Decanter, biblija svjetskih znalaca i vinskih zaljubljenika, koju čita preko 5 milijuna vinskih štovatelja diljem svijeta, od 2004. godine organizira ovo veliko natjecanje. Svake godine Decanter Word Wine Awards brojem uzoraka i interesom poznavatelja vina potvrđuje poziciju najvećeg svjetskog vinskog natjecanja.

Veliki uspjeh Agrokor vina na Decanterovom ocijenjivanju vina u LondonuNa ovogodišnjem Decanter Word Wine Awards najveći uspjeh Agrokor vina, sigurno je zlatna medalja Vrhunskog Merlota 2008. iz Podruma Belje. Osim najsjajnije, zlatne medalje, podrum Belje dobio je i dvije brončane medalje za Graševinu Goldberg 2008. i Vrhunski Cabarnet Sauvignon 2007., te preporuku za Vrhunski Goldberg Chardonnay 2007. London je ove godine Iločkim podrumima donio srebro, broncu i preporuku. Srebrnom medaljom ocijenjen je Traminac ledena berba 2007., a brončanom Traminac izborna berba bobica 2007., dok je Vrhunska Graševina 2008. preporučeno vino Decanter Word Wine Awards. Agrolagunina linija Festigia s Castellom 2007. na istom je natjecanju ocijenjena brončanom medaljom. Ove zaista velike nagrade još su važnije kada se upotpune podatkom da je Graševina Goldberg iz podruma Belje i prošle godine na istom natjecanju ocijenjena broncom, a predprošle godine preporukom, te da Traminci iz Iločkih podruma i Agrolagunina linija vina Festigia također imaju svoju povijest medalja na Decanterovom ocijenjivanju.

Treba svakako dodati i podatak da osim “velikih” Decanterovih medalja, vina iz podruma partnera Agrokor vina, imaju priznanja kvalitete i kroz niz medalja sa: Monde Selection Paris, Bacchus Madrid, Monde Selection Bruxells, Vinitaly kao i sa drugih uvaženih internacionalnih ocijenjivanja. Letvica je podignuta visoko, a plan da hrvatska vina koja njeguju tradiciju i stvaraju trendove, te osvajaju tržišta i regije postanu regionalni lider polako postaju stvarnost - barem što se kvalitete tiče.