Novosti

Viktorija Radojević na Weekend Media Festivalu

WMFretail088_PEG_240916-1024x683.jpg

Viktorija Radojević, direktorica marketinga Mercatora Slovenija, sudjelovala je na Panelu održanom u sklopu Weekend Media festivala u Rovinju na temu "Retail - najbrže rastuće tržište" i na taj način predstavljala Mercator, kao i Agrokor koncern.

Fokus debate bio je na medijima i kako se prilagoditi promjenama. Viktorija Radojević istaknula je da se u Mercatoru sve više naglaska stavlja na sadržaj i na strategiju kako se pojaviti u pravom trenutku na pravom mediju s pravom porukom potrošačima, a navedeno diferencijaciju od konkurencije čini još izazovnijom. Iako TV i dalje ostaje najjači medij, svi su svjesni snage digitalnih medija. "

Naši partneri u medijima znaju da je konkurencija jaka i da se borimo za svakog potrošača. Zbog toga ćemo u oglašavanju i dalje upotrebljavati pristup od „360 stupnjeva“ i multichannel media mix princip.", rekla je Radojević.

Istaknula je da se u Agrokoru i u Mercatoru prate svjetski trendovi, a istodobno zadovoljavaju lokalne potrebe potrošača ponudom domaćih lokalnih proizvoda. Agrokor je i na području online prodaje potvrdio da prepoznaje trendove i ulaže u nove tehnologije gradeći lidersku poziciju na tržištu, istovremeno ispunjavajući očekivanja potrošača i poslovnih partnera.